סטודנטים

רוני מוצאת חניה, אך נתקעת וחוסמת רחוב שלם. מיקה מוצאת עצמה ב'דייט' רומנטי באוטו.
החתן והכלה סוגרים את יום חתונתם ברחוב וגם אלי מחפשת חניה לבעלה.
שעת לילה מאוחרת. רחוב קטן, בעיר גדולה. מחפשים חניה. מחפשים אהבה.

שומי, שליח מופנם וסגור בן ארבעים, נמשך קשות לביתו גילי. יום יום הוא מצליח לכבוש את יצריו המייסרים עד שיום אחד היא מתאהבת בחברו לעבודה. שומי הפגוע מחליט בעקבות זאת לקחת את תשוקתו צעד אחד קדימה.

סרט דיוקן אינטימי העוקב במשך שנה אחרי ז'אן קלוד ג'ונס בן ה-60, נגן קונטרבס ירושלמי העוסק במוסיקה אוונגרדית המכונה 'אלתור חופשי'. ז'אן קלוד הקדיש את חייו למוסיקה והיא הדבק המיוחד המקשר בינו לבין האנשים בחייו. מאז שאובחנה אצלו מחלת הטרשת הנפוצה, יכולתו להמשיך וליצור מוסיקה נמצאת בסכנה. הסרט מלווה את הקשר הייחודי עם תלמידו, הפסנתרן אריאל לני, ילד פלא מוסיקאלי בן 11 ואת יחסיהם ההופכים עם הזמן לחברות עמוקה וחד פעמית.
סרט על הקשרים בין תשוקה, מוסיקה, חיים ותהליך הפרידה מהם.

הסרט הוא תיקון. הסרט מעניק לסבא, בגיל 92, דרך חדשה במקום "הדרך שלא בחרתי בה", סיבה לחיים ויעוד מתחדש. הסרט משרטט את דמותו הנשכחת שהייתה חבוייה בתוכו ומגלה את משנתו לעולם.מצניעות יתרה, מביטול עצמי, ומרצון לחיים פשוטים הוא ויתר על יעוד שהיה אפשרי.סבא הוא אדם בעל שליחות שלא בוצעה, מנהיג שלא הנהיג.  ב-Palestine Post, והיווה גשר בין יהודים לערבים, בין מזרח ומערב. סבא אברהם בן-דן יחזקאל נולד בבגדד והיגר לישראל בשנת 1929.  בשנות ה-30 שימש ככתב "מזכיר נשכחות, מעורר נרדמים"

פנינה בת ה-11, מהגרת מרוסיה, משחזרת את יחסיה האסורים עם אביה כשהיא מנסה ליצור קשר עם שכן, אליו היא מציצה כל לילה.

מאז מות אישתו לפני שמונה שנים, ולרה מגדל את בנו, מקס, בכוחות עצמו. בזמן שהוא מנסה למצוא כסף לטיול שורשים לרוסיה עבורו ועבור בנו, ולרה מגלה משהו, שהולך לשנות את כל הדברים שהוא האמין בהם.

אסתר ורחל, שתי צעירות דתיות, נפגשות במוסד שקולט נשים שנכנסו להיריון מחוץ לנישואין. בין אסתר השתקנית לרחל שלא מפסיקה לדבר, מתפתח קשר עמוק וייחודי, שמסייע להן לעבור את כל המכשולים של התקופה הקשה ולשרוד.

סיפור מסע מרתק, על חברות וניצחון המעצורים, של שני נערים שרוצים נורא להרגיש שייכים.

חפצי היא שדרנית רדיו דתית, שנותנת עצות בענייני אהבה לכל הרווקות הדתיות המתקשרות אליה. לילה אחד היא מחליטה ליישם את עצותיה על עצמה, ומציעה נישואין בשידור חי לחברה יונתן. למרבה הפתעתה, התיאוריות לא עומדות במבחן המציאות, וכל עולמה מתמוטט.

חיים, בחור בן 18 החי בתוך קרון רכבת, סוחב עמו סוד אפל וכואב. פרח, חוקרת נוער קשוחה ואמפטית מחליטה להעביר אותו לפנימיית נוער. בדרך לפנימייה חיים בורח, ובנסיון אחרון לגאול את עצמו ממכאוביו הוא יוצא למסע סהרורי ואלים כנגד עברו.