סטודנטים

סאמר בן ה-15 נאלץ ללוות את אחותו אייט בת ה-20 אל האוניברסיטה בה היא לומדת לקבלת דיפלומה. חגיגות הפורים של היישוב היהודי בחברון המתרחשות ברחובות העיר באותו היום מקשות על השניים להגיע ליעדם.

במשפחתה של גלי יש מסורת ארוכת שנים לפיה, כל אישה שעומדת להתחתן צריכה להכין גפילטע פיש מסורתי מדג חי למסיבת החתונה, כסגולה להצלחת הנישואין. ומוכח שמי שמרדה ולא הכינה את התבשיל- נישואיה כשלו והיא נדונה לחיי רווקות קשים ובודדים. גלי המאורסת לירון מקבלת מסבתה ואימה קרפיון המיועד לבישול, אך אבוי! הדג האומלל נראה לה אנושי, וממש מתחנן על חייו. גלי נקרעת בין הרחמים שהיא חשה כלפי הדג ובין הצורך לעמוד בדרישות המשפחה

זה היה כשבן היה בן עשר וחמישה חודשים ויומיים כשהוא בא עם אביו, אביהו, למשרד שבו עבד, כדי למצוא לו אישה חדשה.

כנראה שעד שלא חוויתי לא יכולתי להבין איך זה להיאבק כשאתה כבול. כששכבתי שם וראיתי את כל החיים שלי עוברים כמו סרט למול עיניי פחדתי, אבל יותר מזה הרגשתי פספוס. מוות אף פעם לא הפחיד אותי. הדבר המרתיע יותר הוא להיות כבול. אישה חכמה אמרה לי פעם "יצירה טובה נוצרת ממגבלה". כנראה כל חיינו סובבים סביב אותם חוטים ומחסומים ותמיד יהיה מישהו שיבקש לפרוץ החוצה ולפעמים פשוט להתמודד. הווידאו מתמודד עם העולם הפנימי של האדם. כל אדם מתמודד עם כבלים בחייו במרכז הווידאו עומדת אישה שכל פעם קיר סמלי אחר סוגר עליה ההתמודדות היא החשובה.

מערכת היחסים המיוחדת בין אב זקן לבנו הלוקה בתסמונת דאון, מתערערת, כשזכרונו של האב מתחיל לבגוד בו. הפרתה של השגרה הברוכה והתקלות החוזרות ונשנות, מחייבות פתרון כואב לשניהם.

שני אחים קשישים ומנוכרים אחד לשני, חולקים את בית המשפחה, הישן והרעוע. הם אינם מדברים האחד עם השני. קיר טחוב מפריד ביניהם והם חיים בניתוק. כאשר הקיר המשותף מתחיל להתפורר והאחים נחשפים זה לזה, נחשף גם העבר, איתו הם נאלצים להתמודד.

בשכונה קטנה בה הים הוא מרכז החיים ואולי החיים עצמם? אבי ואבי שני גולשים צעירים,מחפשים את דרכם שהאחד מתקרב אל "השכינה" שנחתה על השכונה.חברו מחפש מסלול שונה.הבריחה מהמציאות חסרת האופקים של השכונה אל הים ובשלב מאוחר יותר לדת מציירים חלק מסיבות לחזרה בתשובה בפריפריה

מסע ההתבגרות של עודד, בן 11 ואביו עמרם ,בן 39,לאחר מות האם.
ההתמודדות של עודד, עם המוות הפתאומי של אימו ועם הנפילה של אביו לתוך עולם רווי אלכוהול.
תוך יצירת דמות קומיקס במבט שיפוטי על אביו.

מולו הוא שמה של אישה עולה מאתיופיה, שעיקר עיסוקה בהכנת אנג'רה (מאכל אתיופי מסורתי) ובקליעת סלים וקישוטי קש אמנותיים. כשמולו מגלה שהיא בהריון בתה הגדולה, סטודנטית באוניברסיטה, דוחקת בה להפסיק את ההריון ולא להשתעבד לילד נוסף. אבל בחברה המסורתית של מולו העניין אינו פשוט, והיא מנסה להסתיר את הריונה מגנשהו, הגבר במשפחה.

סשה חוגגת עם בעלה אליק את ערב השנה האזרחית החדשה. אחרי כמה שנים בארץ, הם מחליטים להגר שוב, הפעם לקנדה. אליק יסע ראשון לבדוק את השטח, יחזור בהקדם לקחת את סשה. אליק מבטיח לסשה שאת השנה הבאה הם יחגו בטורונטו. השנה חלפה לה, וההבטחה לא ממש קוימה...