חדשות

הפעלה שנייה של שיתוף הפעולה בין קרן רבינוביץ לקרן רומא-לציו האיטלקית

פרוייקט הקולנוע הישראלי של קרן רבינוביץ לאמנויות שמח לבשר לציבור היוצרות והיוצרים על חידוש הסכם שיתוף פעולה שנחתם בינה לבין קרן הקולנוע רומא-לציו האיטלקית בשנת 2019, לתמיכה בפיתוח תסריטים לסרטים עלילתיים באורך מלא המתאימים לקופרודוקציה ישראלית-איטלקית, ולהגדרות קרן רומא-לציו. שיתוף הפעולה פעל בפעם הראשונה בשנת 2019, ונבחרו בו שני תסריטים המיועדים לקופרדוקציות ישראליות-איטלקיות – תסריט אחד שנתמך על ידי קרן רבינוביץ, ושני שנתמך על ידי קרן רומא-לציו. השנה, לאחר שמשבר הקורונה מנע את חידוש שיתוף הפעולה בשנים הקודמות, שתי הקרנות חוזרות לשתף פעולה.

במסגרת חידוש שיתוף פעולה זה, המכונה "Crossing Script", ייבחרו בשנת 2022 תסריט אחד של יוצר.ת ישראלי.ת ותסריט אחד של יוצר.ת איטלקי.ה, שיזכו כל אחד לתמיכת פיתוח – היוצר.ת הישראלי.ת לתמיכה מקרן רבינוביץ לאמנויות, והיוצר.ת האיטלקי.ה לתמיכה מקרן רומא-לציו.

פיתוח התסריט של היוצר.ת הישראלי.ת שייבחר לתמיכה במסגרת שת"פ זה ייתמך על ידי קרן רבינוביץ לאמנויות בסכום הצפוי של עד 35,000 ₪.

הגשת בקשות תמיכה למסלול זה היא במסגרת מועד ההגשות הנוכחי של הקרן (שפורסם לציבור ב-6.7.2022)
ההגשות הן עד מוצ"ש ה-6.8.2022. על הגשת הבקשות להתבצע באופן מקוון, דרך קישור זה:

https://forms.rabinovichfoundation.org.il/

הגשת הבקשה היא בהתאם לכללי ונהלי פרוייקט הקולנוע הישראלי של קרן רבינוביץ, לפי הדרישות למסלול פיתוח סרטים עלילתיים באורך מלא. חובה לקרוא את כללים ונהלים אלו במלואן טרם הגשת בקשה לתמיכה. הכללים והנהלים זמינים לעיון בקישור הבא:

כללים ונהלים - פרוייקט קולנוע

לתשומת לבכם: הקול הקורא מיועד לפיתוח תסריט המתאים לקופרודוקציה ישראלית-איטלקית, ולהגדרות קרן רומא-לציו. בנוסף לדרישות ההגשה הרגילות למסלול פיתוח סרטים עלילתיים באורך מלא, המפורטות במלואן בקישור הנ"ל לכללים ולנהלים, במסלול זה יש להגיש גם סינופסיס בן 4-6 עמודים בשפה האנגלית, בנוסף להגשת הסינופסיס בשפה העברית.

בהצלחה למגישות ולמגישים!