סטודנטים

רותי (18) המבוגרת בנשמתה, גרה וסועדת באופן זמני את סבתה חיה, הצעירה בנשמתה, אך כשזו מבריחה עוד פיליפינית, רותי יוצאת להרוויח את נעוריה.

אלי במשבר, מאז שנפרדה ממנו שרון, בת זוגו לשעבר, הוא מסתגר בביתו, שקוע בעולמו הפנימי, מבולבל ונסער. בוקר אחד, הוא מגלה שהמציאות אליה התעורר, מוזרה כמו הסיוט שפקד אותו בלילה. שיפוצניק לא שגרתי, מבקיע בטעות חור בחדרו של אלי, ופותח לו אפשרות לנקודת מבט חדשה.

נור, בחורה עיוורת המגיעה ממשפחה צרפתית - מרוקאית ודתית, תובעת את עצמאותה ערב חג הסוכות.
אליס, אחותה הקטנה דוחפת אותה לצאת מהשכונה ולחפש אחר חיים טובים יותר.
מאז מות האם, נור ממלאת את מקומה. למרות עיוורונה, נור היחידה שרואה שהשאר מסרבים להישיר מבט .
נור, נאלצת להכריע בין רצונה לחופש ונשיות לבין מחויבותה למשפחתה .
האם תצליח נור לקרוע את גבולות המרחב בו היא חיה ?

מאיר, סניטר בבית אבות סיעודי, נאלץ להתמודד לראשונה עם שאלות קשות המתעוררות בעקבות תלונה על פגיעה במטופלת שלו.

התבוננות באחורי הקלעים של חברת סיעוד ורווחה במרכז תל אביב. הסרט מתעד מורכבות של עולם בו הגירה, זקנה וקפיטליזם מנסים לדור יחד בשלום.
אלינור היא  רכזת כח אדם  במשרד סיעוד ורווחה ותפקידה למצוא את השידוך המוצלח  בין קשישים לעובדים זרים, וכמובן  לא לשכוח גם את האינטרס  הכלכלי של החברה בה היא מועסקת.

על גבול ישראל ולבנון צומחות בננות. במסעם חוצות הבננות את הנוף הישראלי מצפון לדרום ועושות את דרכן לתוך המציאות המורכבת של ארצנו והיחסים עם שכנינו הפלסטינים ברצועת עזה. איך מצליחים הסוחרים הישראלים והעזתים לנהל יחסי סחר משני צידי החומה.  מי מרוויח ומי מפסיד משיתוף הפעולה הזה? ובאילו בעיות הם נתקלים בדרך.

דרמה בדיונית. בעולם בו בני אדם יכולים "לברוא" לעצמם את בני הזוג האידיאליים )בני אדם שהם שכפולים גנטיים( אדם (31), נמצא במערכת יחסים עם אלכס, בת זוגו שהוזמנה
במיוחד עבורו. מעבר להיותה יפה, אלכס מספקת לו את כל צרכיו והזוגיות איתה עונה על כל מה שאי פעם יכל לבקש לעצמו. הסרט עוקב אחר "יום העדכונים", יום בשנה בו בני הזוג
נאלצים להיפרד ל-24 שעות ואלכס, כמו יתר השכפולים הגנטיים עוברת מעין "עדכון" על פי רצונו של אדם לאותה השנה. אדם, מוצא עצמו מארח חברה ליולי )אנושית), ומבלה איתה
את יום העדכונים. היא לא עושה לו חיים קלים, מאתגרת אותו ומוציאה אותו מהמקום הנוח אליו הורגל. כשאלכס חוזרת אליו הוא מתחיל לפקפק במה שהגדיר כ"מושלם"
כשהוא נקרע בין הריגוש שחש עם יולי לבין הנוחות שאלכס מספקת לו.

בדירה קטנה ואטומה לעולם החיצון, אב ובת יושבים יחדיו לצפות בטלוויזיה.

לילי ופול הם אסטרונאוטים ומדענים שנמצאים בחללית בדרכם ליישב כוכב חדש. הם מייצרים יחד עוברים מהונדסים בתוך רחם מלכאותי ענק שמתופעל גם על ידי דולה-רובוט. כחלק מהמשימה עליהם להפיל עוברים פגומים. כעבור מספר חודשים, הצד האימהי של לילי מתעורר כאשר היא נחשפת לעובר בשם C42 שנלחם על חייו. לילי נקשרת אל C42 והיא חותרת תחת פול והמשימה ומתייחדת איתו בלילות, החום שהיא נותנת לו שומר אותו בחיים. פול מגלה שלילי חותרת תחתיו ושומרת את C42 בחיים דרך מגע, C42 גוסס. פול מפיל את C42 וניגש לנחם את לילי, אלא שאז מתברר שלילי החליפה בין C42 לעובר אחר בריא. פול מתכוון להפיל את C42 האמיתי. כאשר פול מביט בעיני העובר נראה שהוא מוכן לחזור בו אלא שמייד לילי תוקפת אותו והם רבים וכתוצאה מכך הם משמידים את הרחם ואת העוברים.
אנו מגלים לבסוף שהדולה-רובוט הציל שני ילדים קטנים בריאים ושלמים בכוכב החדש והפראי.

נועם, בחור הומו צעיר, מגלה בזמן השבעה על אבא שלו, שלמה, שלאביו היה רומן סודי עם גבר נשוי בארון. הוא עוקב אחרי המאהב של אביו ופוגש אותו מבלי לספר לו מיהו. עכשיו, הסוד של אביו הופך לסוד שלו.