עלילתי

כדי לצאת מגניב בעיני הבוס שלו משקר ראש המחלקה עודד בלוך שהוא נוהג לנסוע לחוף סודי בסיני.
הוא לא יודע שהמנכ''ל המטורלל מוטי עומד לגרור אותו ואת טל ודימה חברי ההנהלה שנואי נפשו לחצי האי מוכה הטרור.
עודד עושה כל שביכולתו על מנת לחבל בנסיעה, אך כל מאמציו לשווא. הארבעה מגיעים לסיני
והשקר הלבן הקטן הופך לסיוט פרוע שישנה את חייהם.

הסרט "אנשים שהם לא אני" הוא סרט הביכורים של הדס בן ארויה והוא עוסק במאבקם של בני דור ה-Y לאינטימיות בעולם מנוכר. נערה צעירה מתקשה להתגבר על פרידה קשה עד שצעיר אינטלקטואלי נכנס לחייה וסוחף אותה אחריו.

חייו של חנוך נקלעים למבוי סתום. חברתו עוזבת אותו באשמתו. את ימיו הוא מעביר בפתח חנות האופניים המוזנחת שלו בכרם התימנים. ידידו היחיד הוא אדון פוגל הזקן המנסה לשכנע אותו לחזור ולשחק שחמט.
הוא משאיר את המעט הזה מאחוריו ונוסע לפאריז.
זמן מה אחר כך יוצאת אשה בהריון לטיול בוקר עם הכלב שלה ומוצאת אותו מוטל חסר הכרה על חוף שומם במערב צרפת.
מכאן ואילך הוא שותק. זהותו אינו ידועה ואיש אינו מחפש אותו.
ראובן ורדי, ישראלי לשעבר, הומוסקסואל, חוקר "נעדרים" בגמלאות, יגיע מפאריז כדי לפענח מה שמבחינת המשטרה, מוגדר כתעלומה.
"הגבעה" הוא סיפור מסע, המוצא את גיבוריו על קוי התפר של חייהם החצויים, מחפשים גאולה לנפשם.

רבקה אברבנאל, בת יחידה להורים מבית חרדי ירושלמי, מואסת במציאות חייה. היא מרבה להיחשף בחשאי לעולם החילוני.
במקרה, היא מגיעה לערב ריקודי עם ומתיידדת עם דובי, קיבוצניק צעיר המתגורר בדרום הארץ, ולומד בירושלים.
אביה ראובן, איש נוקשה ומריר, חושד שבתו הולכת "בדרכים עקומות" ומחליט לשדך אותה לשאלתיאל, אלמן עם ילדים מהקהילה. אמה ויקטוריה אישה רגישה וחסרת ביטחון מזדעזעת מהרעיון, אך לא מעיזה להמרות את פי בעלה.  
כשרבקה שומעת על השידוך היא מחליטה לברוח אל הקיבוץ בו מתגורר דובי ולהתנדב לשירות לאומי.
לאחר שרבקה מאמצת את אורח החיים החילוני, היא יוצרת רבקה קשר עם דודתה האהובה שרה, רווקה, חריגה בקהילה החרדית.
ויקטוריה שומעת משרה על חייה החדשים של רבקה ומתייצבת בקיבוץ. בין השתיים נערך חשבון נפש. ויקטוריה מחליטה למרוד בבעלה ולהישאר לצד בתה.   
רגע האמת של המשפחה מגיע כשראובן מופיע בקיבוץ, ודורש מהן לחזור לקהילה.

1943. ברלין וסופיה ומהדקים יחסים ומשתפים פעולה בפיקוח על פתרון “הבעיה היהודית".
מוני, נער יהודי בן 17, ביישן, וחברו הטוב ביותר, ג'יוג'ו, בולגרי יפה תואר ומוחצן, מוצאים את עצמם בלב סערה רגשית.  מצד אחד אלו הימים היפים של שיא החברות בהם ילמדו, כל אחד בדרכו, לאהוב את שלי, צעירה פראית משהו, חולמנית משהו, הצדה את שניהם.  מצד שני, זו אהבה כואבת, נכזבת, בלתי אפשרית בתוך קלחת המלחמה בה עליהם להיפרד למרות קירבתם הרבה.  
שלי חולמת להגיע לקוסטה דל מרסמה, ספק מקום, ספק חלום של חוף לבן ורך. מוני נסער כותב לה מכתבים אך בשמו של ג'יורג'ו, וג'יורג'ו נאלץ להתעמת עם מצב מורכב בין אביו המגלה לו ,כי שלי ומשפחתה על הרכבת למחנה ובין חבריו היהודים זהו סרט נעורים שפותח בפני הצופה עולם אכזר של שנאה ובלבול, לא סרט מלחמה או שואה. סרט על הנערים שאוחזים בנעוריהם אותם זה עתה גילו, עומדים לאבד אותם כשהרכבת תצא לדרכה ושלי בתוך אחד הקרונות על הרכבת-מחכה.

הסרט "רבין ,היום האחרון " עוקב אחר מספר דמויות, סביב האירועים שהביאו לרצח יצחק רבין, ב-4 בנובמבר 1995.
הסרט נפתח בעצרת "נגד האלימות ובעד השלום" בכיכר מלכי ישראל, בתל-אביב, במוצאי שבת ה-4 בנובמבר.באירוע נכחו אישים פוליטיים,אנשי תרבות ואומנות,קהל ממגזרים שונים וכן שומרי ראש ואנשי בטחון, הראש ואנשי ביטחון, כל אחד נושא איתו את שאיפותיו וחלומותיו. הרצח של יצחק רבין יצר תחושת חוסר אונים ששוררת עד היום הזה.
הסרט הוא סרט עלילתי המשלב קטעי ארכיון וסצינות מצולמות.
הרצח משקף באור קר ואכזרי עולם אפל ומפחיד, אוירה שאפשרה ליגאל עמיר לפעול, כשבאה לידי ביטוי בקהלים שונים: רבנים דתיים שהאשימו את רבין ב"דין רודף" וב"דין מוסר", פוליטיקאים ופעילים מהימין, והימין הקיצוני שיצרו ונהלו תעמולת שנאה מתואמת ומתוחכמת נגדו, מתנחלים שראו בהסכמי השלום עם הפלסטינאים, בגידה ופגיעה בערכי מולדת, אנשי שירותי הבטחון שידעו או היו אמורים לדעת מה אמור להתרחש.
הסרט "רבין יומו האחרון " אינו הקדשה לאיש, עשרים שנה אחרי מותו.  זהו נסיון ליצור תמונה של חברה השרויה במשבר שתוצאותיו עלולים להרוס את בסיס הפרויקט הציוני דמוקרטי.
זהו סרט עלילתי הנשען על עובדות ופרטיו מתייחסים לאירועים עצמם.
לנו הצופים, ניתן לשוטט ולהתבונן במה שהתרחש.  המציאות מעמידה בפנינו זה מול זה, רסיסים ושברים שנצרבו בזכרון הקולקטיבי שלנו.

בזמן שאמה נעדרת מהבית, אדר בת ה-12 ואביה החורג מפתחים משחקי תפקידים הגולשים למחוזות מסוכנים. כשאדר פוגשת באלן, נער חלומי הדומה לה להפליא, היא מצרפת אותו למשפחה. יחד עם יוצאים למסע אפל בין מציאות לדמיון, המשנה לעד את חוקי המשחק בבית.

הסרט "עץ הפוך"  מבוסס בחלקו על הספר רב המכר "אתהלך" של אהרן מרגלית.  
הספר זכה להצלחה חסרת תקדים במגזר החרדי-דתי והפך להיות הספר הנמכר ביותר במגזר שהוא אינו ספר קודש!  
הסרט מתרחש בשנת 1955  גיבורת העלילה המרכזית היא אווה, נערה יהודיה שהתיימתה במלחמת העולם השנייה, ומגודלת ע"י איכרה גויה באוקראינה.
יום אחד מגיעה אל האיכרה אשה המציגה עצמה כאמה האמיתית של אווה ומראה מסמכים המאמתים זאת.  אווה יוצאת עם אמה במסע מרתק לא"י אולם כשהם מגיעים לארץ, התנהגותה המוזרה של האם ורמזים שהנערה מוצאת מתחילים לגרום לה לתהות האם היא באמת אמה? ואם היא לא אמא שלה, אז מי היא? וחשוב מכך – למה היא לקחה אותה?
הסיפור הופך להיות מותחן פסיכולוגי מרתק לגבי שאלת הזהות של האם והקשר האינטימי הנוצר בינה לבין אווה.
הסיפור שזור בתוך סיפורו של אהרן מרגלית הילד ושל אמו, שרה מרגלית, שנלחמה בחירוף נפש שיחזור ללכת שוב על רגליו, לאחר מחלת הפוליו ששיתקה אותו.

סיפור על אהבה וחושך" מבוסס על זיכרונותיו של עמוס עוז מילדותו בירושלים בשנים שלפני הקמת המדינה. לאריה אביו, היו תקוות זהירות לגבי העתיד, אבל פניה אמו, רצתה הרבה יותר. אחרי ששרדו את אימת המלחמה והבריחה מאירופה, הגיעו חיי היומיום שהכבידו קשות על נפשה, כדי להתעודד ולבדר את עמוס בן העשר, המציאה סיפורים על הרפתקאות מסעירות, עמוס הוקסם כשקראה לו שירה והסבירה לו פירושן של מילים ושפות, באופן שישפיע על כתיבתו לכל חייו. כשמדינת ישראל זכתה לעצמאות, והדבר לא הוביל לתחושת החיות המחודשת שפניה ציפתה לה, היא הלכה ושקעה בבדידות ועצב. בלי יכולת לעזור לה, עמוס נאלץ להיפרד ממנה מוקדם מדי. בזמן שהוא חוזה בלידתה של המדינה, עליו להתמודד עם חייו החדשים שלו עצמו.

 

שני צעירים בני שלושים פלוס מגלים ברגע  הגרוע ביותר בחייהם, שבמהלך לילה אחד הם יכולים להפוך מלוזרים חסרי כל, למיליונרים. הדבר היחיד שהם לא לקחו בחשבון הוא שהדרך לשמור על המליון תסחוף אותם למסע רועש גועש ומרגש של טירוף וטימטום, בו יפגשו את מיקבץ הטיפוסים הזויים והמופרעים ביותר שיש, המוכנים לשים את ידם על הכסף בכל מחיר.
"מה כבר יכול לקרות" היא קומדית נונסנס קיצבית ופרועה העולה במהירות מסחררת מרגע הזכייה בפרס המליון דרך המרדף הלילי שעוברים שני גיבורי הסרט, אילן קובץ' וליאור דובדבני, המתאגרת את החברות שלהם  ומעמידה אותם במבחן אישי ומנטלי כנגד העולם וכנגד עצמם.