עלילתי
לירן וטלי, זוג בשנות השלושים לחייהם, החולמים להביא יחד ילד לעולם, מתבשרים יום אחד שיצטרכו לשם כך לעבור טיפולי פוריות. מה שנראה בתחילה פשוט, הופך למורכב מאד והם מגלים שכדי להיות אבא ואמא לילד, יצטרכו לעבור מסע ארוך מלא בתלאות, עם כל הקשיים הפיזיים והנפשיים הנלווים לכך, הלחצים המשפחתיים וכמובן גם האתגר שהדבר מעמיד בפני הזוגיות של השניים. האם האהבה שלהם תחזיק מעמד?
אורנה, נשואה עם 3 ילדים חייבת לעבוד. היא מתחילה לעבוד אצל בני, בעלים של חברת נדל"ן גדולה. אורנה, חדורת מוטיבציה, הופכת ליד ימינו של בני. בני מעריך אותה ומקדם אותה, אך גם מנסה לפתותה. אורנה דוחה את בני ונאבקת להמשיך בעבודתה. לבסוף, כשבני לא מצליח לשלוט בעצמו, עולמה של אורנה מתנפץ. היא צריכה להתמודד עם ההשפלה, הבושה, רגשות האשם והפחד לאבד את עבודתה. אפילו בעלה האוהב מפנה גבו אליה.  אורנה נאלצת לאסוף את שבריה ולהילחם על עבודה ועל ערכה העצמי.
מפגש בין שני טיפוסים שונים בתכלית כמו תמי ובנו חייב להפוך לסיוט , אבל ללב חוקים משלו... כך קרה שתמי, בת 64, אלמנה עליזה ואופטימית המלווה כל העת בזכרו היקר של בעלה, ובנו, בן 70, אלמן אף הוא, זאב בודד קשה יום ועוקצני, מוצאים עצמם מאוהבים.
החל מפגישתם הראשונה והמצערת בה תמי פוגעת בו במכוניתה ועד שהם מתאחדים מתחת לחופה, עוברת על תמי ובנו סדרה ארוכה של מצבים מרגשים ומשעשעים ומאבקים פנימיים, זוגיים ומשפחתיים. הם מתקרבים, נפרדים, חוזרים זו לזרועות זה ,שוב מתעמתים וחוזר חלילה, עד שלבסוף האהבה מנצחת

שלישיית ג'סטה של אחרי האקזיט הגדול היא חבורה עשירה ומפורסמת אבל מאז הלכו היחסים והידרדרו. הגאווה של אדם והכסף הגדול הרחיקו אותו משחר והם החליטו לקחת הפסקה זה מזו. פיתה שומר על קשרים עם שניהם אבל עסוק באובססיה החדשה שלו לאקסטרים ופיתוח אפליקציות כושר. אדם שנחוש להוכיח שהוא יכול גם לבד נופל קורבן לעוקץ ומאבד את הכל. הגאווה שלו לא תיתן לו לבקש עזרה מחבריו והוא מסתיר ומרחיק מעליו את שניהם. רק כאשר יגלה שהכנופיה מנסה להפיל גם את שאר חברי ג'סטה ינסה אדם לחבור אליהם חזרה וביחד להשיב מלחמה

הסרט "סנפשוט" מתאר תקופה בחייה של יעל, צלמת רחוב כבת שלושים, יוצאת קיבוץ הנמשכת לאמת  אשר נחשפת דרך עדשת המצלמה. היא נוהגת לצלם אנשים ומנסה להבין באמצעות התמונות מי הם ומה הם מסתירים . 
יעל אמורה להתחתן עם קובי. היא עובדת כמזכירת מערכת של אחד מהעיתונים הגדולים ומנהלת רומן עם העורך הראשי והנשוי . הקלות שבה היא בוגדת בבן זוגה גורמת לה להחליט לבטל את החתונה מספר ימים לפני האירוע.  כך היא נאלצת לבחון את הבחירות בחייה ואת מערכות היחסים אותן היא מנהלת . תוך מסע אותו עורכת  לחיפוש זהותה, היא מגלה  סודות על משפחתה. אמה שנעלמה  מהקיבוץ נמצאה במעון לנשים מוכות ואביה מזכיר הקיבוץ "מלח הארץ" אותו העריצה כל חייה מתגלה כאיש אלים המתעלל שנים באמה.

הורים גרושים ועוינים זה לזה (מיה דגן ויובל סגל), שבתם (ג'וי ריגר, "החטאים") חזרה בתשובה, חייבים לחבור כוחות יחד עם פסיכולוג ירושלמי (ששון גבאי) כדי לנסות ו"להציל" את הבת ממה שהם רואים כנישואים הרי אסון. מהלך ההצלה מסתבך ותופס תפנית מפתיעה, כאשר סיפור אחר חודר לתוככי הקומי-דרמה המשפחתית הייחודית.

אביב, צלם צבאי, מצטרף לתרגיל ניווט עם חיילי גבעתי. הוא מוצמד לשני לוחמים ביחידה - תומר שחולם לצאת לקצונה, וברחש שרק מחפש להריץ צחוקים.

הניווט נערך באזור בו צה״ל לא ניווט 40 שנה, ליד ישוב בדואי נטוש שתושביו ברחו ב-1948. מה שמתחיל כתרגיל ניווט שגרתי הופך בהדרגה למסע אפל ומעוות. המדבר מתעתע בחיילים, וסדרת אירועים מוזרים הולכת ומערערת את ביטחונם.

מול השממה הצחיחה של המדבר, החיילים הולכים ומאבדים את שפיותם. השמש הולכת ושוקעת, והאלימות והטירוף הולכים וגוברים. מקוללים הוא מותחן אימה פסיכולוגי המהלך על הקו הדק שבין אימה על-טבעית, והאימה שבמעמקי נפש האדם.

בעקבות הבשורה על מות סבה מחליטה אפי לחזור לעכו עיר הולדתה לחלוק לו כבוד אחרון. בעכו היא פוגשת את קרן מורה מחליפה, נשואה ואם לשניים. שתי הנשים מתאהבות באופן מיידי כשאפי פוגשת במאיה בתה הקטנה של קרן היא אט אט מגלה מה ומי גרם לה לעזוב את העיר לפני כל כך הרבה שנים מבלי לחזור. סיפור האהבה הופך למסע סגירת חשבונות ישנים.

וורקו הוא בחור אתיופי בן 27 עני ושובניסט החולם להצליח כזמר וכמפיק מוזיקלי. הוא לווה כסף מהשוק האפור ונכנס לחובות. בריוני העולם התחתון רודפים אחריו ולכן וורקו מחליט לברוח לבית אימו שבשכונת גטו אתיופית בבית שמש, ולהתחפש לאישה סקסית וחצופה בשם טיטי. וורקו מצטרף לקבוצת העצמה נשית במתנ"ס השכונתי. דווקא כאשר הוא מחופש לאישה הוא לומד להכיר את עצמו, מוצא אהבה ולומד על בשרו- מה המשמעות של להיות אישה אתיופית בישראל. האם וורקו יחזור להיות אותו בחור שהיה?

חמישים שנה לאחר שהסרט "לאט יותר" זכה בפרס בפסטיבל ונציה והסעיר את עולם הקולנוע הישראלי, בוגרים נבחרים של בית הספר סם שפיגל חוזרים לסרטו הקלאסי של אברהם הפנר ועורכים לו מחווה. ב-13 דקות בשחור-לבן, "לאט יותר" זיקק וידוי על מריבה ופיוס בין בני זוג מזדקנים בתל-אביב של שנת 1967. זרם התודעה של הגיבורה, הנשמע ב"ווייס אובר", חושף חשבון נפש נוקב על החיים בצוותא – ועורר בבוגרים השראה שהולידה שש פרשנויות קולנועיות עכשוויות על זוגיות. זרמי התודעה של שש הנפשות, התמונות והקולות, נשזרו יחד לרצף שמציף את זרמיה התת-קרקעיים של ישראל העכשווית.