תעודה

סיפורם של שני נערים עם מגע של קסם בכדור וחלומות על תהילת כדורגל עולמית, 
המוקפים בעולם מבוגרים; סוכנים, מאמנים, בני משפחה, שמבקשים לתרגם את הכישרון למוצר כלכלי מניב. 
"שער האירו" הוא סרט מעקב תיעודי אחר תהליך ההתבגרות וההתמסחרות של חלום ילדות תמים.

ב-7 לדצמבר 1946 טבעה אוניית המעפילים רפיח למרגלות אי בודד ביוון בשם סירינה. בדרך נס ניצלו מרבית מעפיליה וחולצו לאחר כמה ימים מאותו אי. באונייה היה תינוק בן 12 יום, שניצל מטביעה עם הוריו. במסע שורשים אל האי הנטוש מגלה שלמה, אותו תינוק, פרטים חדשים אודות הפרשה, שמובילים למסע חיפוש נפשי בצל בעיות הדור השני. גיבור הפרשה, איש המוסד שבזכותו ניצלו המעפילים, "קם לתחייה" ומספר את סיפור האוניה בשילוב אנימציה לאורך כל הסרט.

ספסל קטן בקרבת ביתן הוא מקום המפגש היומי של ארבע נשים שעלו מתימן לפני למעלה משישים שנה ומתגוררות בשכונה צנועה בפאתי הוד השרון. חיי הנשים מתנהלים על פי הקודים והערכים של העולם הישן. הספסל הוא המקום שבו הן מרשות לעצמן להיפתח, להשתחרר מהכעסים שאגרו ומתחושות התסכול, וכן המקום שבו הן מצחיקות ומחזקות זו את זו. הסרט מאפשר לנו להיכנס עם הנשים לעולם שמכיל נתינה בלתי פוסקת, סולידריות ונדיבות, אך גם תסכולים ואכזבות מאי מימוש עצמי - תחושת החמצה שהולכת ונאגרת בהן אל מול עולם שמשתנה כנגד עיניהן בעוד שהן אינן חלק ממנו.

שנה לאחר מלחמת יום כיפור חוזרים חייליה וקציניה הזוטרים, הנמצאים כיום בתפקידים משפיעים בכל תחומי החיים, אל השבר, הצלקות והמהפך שיצרה אחת המלחמות הקשות בתולדות המדינה. באמצעות צילומי ארכיון נדירים ועדויות בלעדיות של דמויות כשאול מופז, חיים רמון, רוני סומק ויגאל סרנה, משרטט "מלכוד 73" דיוקן של דור המלחמה, ומעלה תובנות חדשות בנוגע לזהות הישראלית

ערב המהפכה ב-1979, חיים בטהרן אלפי ישראלים שנהנים מחיי עושר ומותרות בזכות קרבתם לשלטונו הדיקטטורי של השאה. עד שהם מבינים שגן העדן האיראני שלהם עומד להפוך לגיהנום, כמעט מאוחר מדי.באמצעות חומרי ארכיון נדירים וראיונות עם סוכני מוסד, דיפלומטים, אנשי עסקים ונשותיהם חושף הבמאי - שמשפחתו היתה חלק מאותה קהילה - נקודת מבט חדשה על ברית שנשמעת היום דמיונית, ועל מהפכה ששינתה את העולם.

אלבום פרידה" הוא סרט על פרידה, המשחזר את רגעי הפרידה של יוסי בנאי מהחיים, באמצעות השירים שכתב. הוא חוזר ומפגיש את האמנים והיוצרים שליוו את יוסי בחודשים האחרונים לחייו, עם היצירה שיצרו בשבילו וברוחו. אמנים שנהנו והתרגשו מהעבודה עם אחד מבכירי האמנים בישראל, מבלי שידעו שהם אלה שנבחרו למלא את צוואת הפרידה שלו מהחיים. זהו סרט על אחד מענקי התרבות הגדולים של ישראל, כפי שהוא משתקף דרך עיניהם של יוצרים ומוסיקאים צעירים, שפגשו אותו מעט, עבדו איתו בקושי, או לא הכירו אותו כלל באופן אישי - אבל בשבילם, כמו בשביל רבים אחרים, הוא ייצג את התרבות הישראלית במיטבה.

פגישה שהוחמצה בנסיבות מסתוריות ב- 1945 מפצלת משפחה. מיכלה שווארץ, שורדת את מחנות הריכוז ונודדת לישראל, בעוד אחיה פייב'קה, הנחשב למת, משנה את שמו לפטר ונשאר לגור במקום האחרון בעולם בו היא הייתה מחפשת אותו. מסע קולנועי שמתחיל בשאלה "מה באמת קרה ב 1945 ", מבשיל לתובנה מורכבת על עצמתם של סיפורים ועל הצורך שלנו לספר אותם, גם שבעים שנה אחרי סוף המלחמה ההיא.

"דם קדוש" הינה סדרה דוקומנטרית חדשה שבמרכזה המקומות הקדושים, המקומות שהפכו ללב הסכסוך העמוק והבלתי פוסק בין יהודים למוסלמים: הר הבית, קבר יוסף ומערת המכפלה.
כל פרק בסדרה יתמקד במקום קדוש אחר ויראה את הקונפליקט העמוק בין הצדדים, דרך סיטואציות בלתי אפשריות אותן מובילות דמויות קיצוניות הנשענות על הפן האנושי, דתי וההיסטורי.

ישעיהו בייטל נולד בשבדיה לפליטי אושוויץ. כשהתבגר (בגיל 27, במאלמו) החליט להפוך לצלם ויצא למסע אחרי זהותו השסועה. מסע זה הביא אותו עד לפריז שהייתה אז (שלהי שנות ה-70) בירת הצילום העולמית. במשך ארבע שנים (1977-1981) תיעד ישעיהו חבורת רחוב פריזאית של ניאו נאצים אלימים: לאחר שרכש את אמונם והתקרב אליהם, הוא חי איתם במשך 4 שנים והיה עד לאירועים מחרידים תוך כדי שהוא מסתיר את זהותו האמיתית. היום, יותר משלושים שנה אחרי, כשהוא כבר מבוגר והניח את מצלמתו, חוזר ישעיהו ללילות האפלים בעיר האורות בה חי חיים כפולים בין החבורה למשפחתו הצעירה שהקים באותן שנים. ישעיהו מגלה פן מפתיע של חמלה ואנושיות למי שעשו את הדבר הנורא מכל. במעברים בין עבר להווה, בשחור לבן אקספרסיבי, מתגלה אומן נדיר ורגיש שמעטים נחשפו לעבודתו המופלאה. עבודה שמצליחה להדליק אור בלב האפלה.

תל אביב יפו, עיר של סרטים ובתי קולנוע מיתולוגיים, פלקטים מאירי עיניים, תפאורות ענק – כולם חיים בסרט. תרבות המונים וקומץ יודעי דבר. העלייה לרגל אל בתי הקולנוע היוקרתיים והשכונתיים אשר חלפו עם הרוח האלוהית של גרטה גרבו והנחשק קלארק גייבל.
הסרט The End, עוסק בייצוג בתי הקולנוע והסרטים כמהות קיומית-בסיסית בחיי התרבות של העיר תל אביב יפו. איסוף ושימור מורשת הקולנוע, סיפוריהם וזיכרונותיהם של בעלי אולמות, מקרינים, צופים, מבקרים, מעצבי תפאורות וציירי פלקטים מהמסד עד הטפחות. מסע מרתק במנהרת הזמן מהקולנוע הקיצי 'גלרון' אשר בשכונת ג'בליה ביפו עד לסוף העולם צפונה, 'קולנוע צפון' על גדות הירקון.