סטודנטים

זו הפעם הראשונה מזה עשר שנים שסתיו פוגשת את אחיה, איתמר. כשאביה ואיתמר עזבו את הקיבוץ לאוסטרליה, היא היתה רק בת שמונה, ונשארה עם אמה בקיבוץ. עשור עבר, אבל היא עדיין זוכרת שאיתמר היה החבר הכי טוב שלה, לא רק אח. בחופשה הקסומה שלהם יחד, סתיו מנסה להבין מה היא מרגישה כלפיו, תוך שהיא בוחנת מהם גבולות מערכת היחסים ביניהם.

גומא, משורר והוגה, נזרק מדירתו ונאלץ לחזור לגור בבית הוריו. הוא לא מוצא שפה משותפת עם אף אחד בבית מלבד אחייניתו המחוננת שתחגוג בקרוב יום הולדת 7.

סדקים נבקעים בשגרת חייה הקפואים של מרינה ומאלצים אותה לצאת למסע במחוזות מסוכנים.

בשנת 1962, הגשימה רות פלז חלום ילדות כשהקימה את "בית אור-לי"- בית האבות הפרטי הראשון בת"א. בגיל 85 היא עוזבת את ביתה שנמצא מול בית האבות, ועוברת להזדקן בעצמה בבית האבות אותו הקימה. היא הופכת להיות דיירת שהיא גם מנהלת שמתקשה להיפרד מניהול בית האבות, ונלחמת נגד הזקנה הבלתי נמנעת.

עלמה, במאית צעירה, מחפשת שחקן ושחקנית לסצנת מפתח אלימה בתסריט שכתבה. אף לא אחד מהמועמדים מצליח להפיח רגש בסצנה. ברגע של משבר בוחרת עלמה לשחק את התפקיד הנשי הראשי בעצמה. הסצנה קמה לתחייה, אך עלמה מאבדת את השליטה במציאות.

גדעון הצפר נמצא במסע חיפושים אחר דורס לילה נדיר בשם קטופה.
פגישה מקרית עם בתו באוטובוס מבהירה לו שאולי חיפש את הדבר הלא נכון.

כשהוא נולד, ספרו לו אצבעות והסתכלו בפניו. החליטו שהוא מושלם ולכן קראו לו 'פרפה'. אבל לאט לאט גילו הוריו, בן ובל, שהוא קצת שונה. היום הוא בן שש. הוא לא מדבר ובקושי הולך. אין להם אמצעים לממן לו טיפול מתאים ובנוסף, הם חייבים לעבור לגור אצל הדוד מקס ,איש קשה, המרותק למיטתו.

שני אחים, קרבות כלבים ואהבה אחת גדולה מוליכים את אלי במציאות פריפריאלית קשה.

סיפורן של שלוש נשים הקשורות בחוטים בלתי נראים של בדידות עמוקה. שירה , בחורה אתיופית דתיה, מאורסת לבחור אשכנזי. חודש לפני החתונה עומדת בפני החלטה קשה . בלה, בחורה עם דימוי עצמי נמוך מתמודדת עם מערכת יחסים מורכבת עם אמה. נעמי, אישה מבוגרת המחכה לבנה מרדכי שיבוא, אך מרדכי אף פעם לא מגיע.

זהו סיפורם של יעקב ושרה, זוג ליטאי צעיר וחשוך ילדים מירושלים, הנשוי זה 10 שנים. יותר מכל, מייחלים ומצפים בני הזוג בקוצר רוח ליום בו תהפוך שרה לאם.
יעקב מעביר את שיגרת יומו בלימוד התורה. בבוקר הוא משמש כמורה בחיידר, ובערב הוא יוצא ללמוד בכולל הישיבה בעיר. שרה עובדת כמזכירה במרכז להפצת יהדות.
הסרט מתרחש במשך שבועיים בניסיון נוסף של סידרת טיפולים בדרך הנכספת לזכות בילד, כשעל התהליך מעיבים לחצי החברה החרדית והוריו של יעקב. בני הזוג מתחילים תהליך הפריה חוץ גופית, המלווה בזריקות וכאבים, מתיחות ועצבים. בסוף הם מקבלים את הבשורה המרה כי הטיפול נכשל וההיריון לא נקלט.
שרה, באהבתה הרבה ליעקב, מבקשת ממנו שיוותר עליה ושילך ויקים משפחה עם אישה אחרת.
יעקב, קרוע בין רצונו העז לילדים לבין אהבתו הרבה לשרה, יוצא מביתו ומחפש תשובה.
במהלך הסרט מתמודדים בני הזוג, ביחד ולחוד, עם הכאב העצום שבעקרותם, מתוך אהבתם הגדולה הגוברת ועוצמת ככל שמתגברים הקשיים.