סטודנטים

 

אין זו הפעם הראשונה שבה ארז בן ה-30 וארבל בת ה-12 נפגשים בפארק מקומי. אלא שהפעם ארבל מסרבת לשוב לביתה ומעמידה את אופי היחסים שביניהם במבחן.

 

 

אמילי (35) נמצאת בסערת רגשות גדולה אחרי ריב עם אביה. היא לוקחת את בנה קלוביס בן ה-4 באמצע היום מהגן ל'יום כיף' ביער כדי להרגיע את עצמה. אלא שדברים יוצאים משליטה כשאופייה האימפולסיבי של אמילי שם אותה ואת בנה בסכנה.

 

 

יום אחד מזהה דניאל הזדמנות לפרוץ לבית של השכנה שלו, אישה זקנה וסבתא של אושרית שלומדת איתו בכיתה. אך כשהוא נכנס לביתה הוא מגלה בית עלוב וריק שאין בו שום דבר לגנוב. לפתע הוא מבחין בכלב שלה ורעיון עולה בראשו. הוא מחליט לחטוף את הכלב ולחכות שהשכנה תשאיר מודעה המבטיחה פרס למוצא הישר.
אחוז התרגשות הוא חוזר הביתה כדי להראות לצח את השלל. צח לא מתרגש ושולח אותו לשחרר את הכלב, אבל דניאל שמאמין בתוכניתו מחליט להחביא את הכלב במקלט שכונתי.
הימים עוברים והשכנה לא מפרסמת מודעה, התוכנית של דניאל הולכת ומסתבכת.

 

סיפור התבגרותה של עמליה, ילדה-נערה, רגע לפני גיל ההתבגרות, על רקע חיי היום יום של
ראשית שנות ה 90 במושב בדרום הארץ. חייה של עמליה משתנים בעקבות הגעתו של דודה ניר,השב למושב לאחר
שנים בפריז, וסובל ממחלה מסתורית. קשר מיוחד נרקם ביניהם בהדרגה, ובבסיסו תחושת התלישות של שניהם
מהעולם הסובב אותם. ניר מאפשר לעמליה לקבל את עצמה והיא בתמורה מציעה לו רגעים אחרונים של חסד
ושלווה, עד לסוף הצפוי.

 

אדם שוקע תחת כובד זכרונותיו. בכדי לשרוד, עליו להתעמת עם עצמו ולחפש מענה לשאלה - האם עברנו חשוב יותר מהחיים עצמם? על מה היינו מוכנים לוותר בכדי להמשיך לחיות?

 

 

קרן נמצאת בזוגיות ארוכה עם עידו. רגע לפני החתונה מתחילות לעלות לה שאלות לגבי כל העניין. בכל יום שלישי הם הולכים למסעדה שבה הכירו. לקרן מתחיל להימאס, השגרה מתחילה לחנוק. היא רוצה לשנות את התוכניות דבר שיוצר ויכוח שבסופו עידו יוצא מהדירה. קרן מתיישבת לקפל כביסה ומגלה שרק אחד מזוג הגרביים האהוב עליה יצא. היא אז נכנסת לתוך המכונה בחיפוש אחר בן הזוג האבוד ויוצאת למסע בנבכי הנשמה.

 

 

ערב אחד, לגמרי במקרה, נקלעת נופר לפתיחת תערוכה של צלם עכשיווי. שם, היא מזהה את דיוקנה מוצב לעיני כל. מבלי שתבין איך, ולפני שמצליחה לעכל את המתרחש, מביטה נופר בדיוקנה נמכר לאדם זר ומופקע ממנה לתמיד. הסרט עוקב אחר ניסיונותיה הקלושים של נופר לזכות מחדש בנתח מן הדימוי שלה, שהפך בין לילה לנחלת הכלל. נופר צופה בעוברים ושבים מביטים בה, מקשיבה לצלם מדבר עליה ומתקשה לעכל את תחושת הזרות שמעורר בה דיוקנה שלה. ככל שמטשטש הגבול בין הפרטי לציבורי, נופר מגלה את המבט החודרני שמלווה אותה לכל מקום, גם למבצרה.

 

 

יפו בקיץ. נערים יושבים על נרגילה, היפסטרים מסתובבים בשוק, ולילא אחת, בחורה צעירה שרוצה לצאת לבלות. ללילא יש אמא שגרה איתה על השדרה ו"בעיה" קטנה עם הנשיות שלה, היא לא נולדה אישה. לילא נחושה ועצמאית, ולא תיתן לכך לעמוד בדרכה, כך כשהיא יוצאת לפאב, היא מתחילה עם אור, בחור צעיר ומושך, והלילה ממשיך..

 

 

תומר מתאהב במאיה, השכנה היפה. דרך ההתבוננות שלו ביחסי התלות האינטימיים של זוג שכנים מבוגר הוא מתחיל להבין שהוא מפחד להישאר לבד וחרד מכדי להיות ביחד. הוא הולך לאיבוד במציאות שהיא רצף של חזיונות מסויטים שהופכים את סיפור האהבה של תומר ומאיה למלכודת דבש אכזרית.