סטודנטים

עמרי, חייל במילואים, משתחרר הביתה בערב יום הזיכרון, לאחר ליל לחימה, כדי להגיע לאזכרת דודו. כששאון הפגזים עוד מהדהד באוזניו וראשו מוצף במחשבות, הוא נסחף אל זרועותיה של תל-אביב ונותן לעצמו להיאבד.
לראשונה בחייו הוא מפספס את האזכרה המשפחתית.
בפעם הראשונה הוא בוחר – שלא להיות שייך.

בן הוא בחור שלא מוצא את עצמו כל כך, יש לו בעיות עם אשתו, אלכוהוליסט אלים שלא אכפת לו משום דבר ואפילו נזרק מפאב.
אחרי שכבר אין לו לאן ללכת הוא מוצא דרך למקום אליו הוא חושב שהוא מתאים - עזאזל.
בעזאזל הוא מגלה שהדרך היחידה שלו להשתייך היא דרך הקרבה עצמית.

 

אלון הוא מבקר איכות וידאו (QC) בתול בן 25 הוא מעוניין ביעל (20) משוחררת טרייה מצה"ל הוא רואה אותה בבארים שאליו הוא יוצא במיוחד על מנת להיתקל בה. הוא רוצה לגשת לדבר איתה, ליצור קשר ולא יודע איך לעשות את זה, הכל מסתכם בלהיות ליד, להגיע כמעט עד אליה ולא לעשות את הצעד.
היא מתרועעת עם גברים מזדמנים ועושה רושם שהיא לא ממש מודעת לקיומו, ערב אחד הוא מגיע לבאר שאליו היא הולכת, בזמן שהיא מבלה עם עוד חברים, הפעם הוא הולך עד הסוף.
הוא אוזר אומץ הוא יותר קשר ומלווה אותה הביתה והם משוחחים הוא חושף את העניין שלו כלפיה והיא מזמינה אותו לבוא אליה לבית הוריה.
בבית הוריה התחושה קצת משתנה, הם נכנסים לחדר ויעל נשכבת במיטה קפואה מציעה לאלון לעשות בה כרצונו. בסופו של דבר אלון מאבד את בתוליו וגם מאבד את החלום שהיה לו בקשר ליעל.

 

גיבורי הסרט הם אנשים-ציפורים, כאלו שעפו הרחק ממקום הולדתם. בסרט, שעשוי שילוב של אנימציה ווידיאו מודפס, שזורים סיפוריהם השונים כל כך, כאשר מה שמשותף לכולם הוא העובדה ששורשיהם נטועים בו זמנית בשני מקומות רחוקים.

 

אברהם הוא קברן ירושלמי הגר עם אימו. הוא עוזר לבוס שלו דוד, להוציא גופות מבית הקברות העתיק בהר הזיתים, על מנת לפנות מקום לאנשים שמוכנים לשלם הרבה כסף כדי להקבר שם. אימו אינה סובלת את מעשיו ומבקשת ממנו לעזוב את הבית. האם יצליח להשיג את מחילתה.

 

 

"השפסעלך" הינה קומדיה פארודית פרועה על להקת ילדים חרדית בשיא הצלחתה.
הסרט מספר את סיפורו של יוסל'ה (10) זמר ליווי בלהקת השפסעלך, אשר מקבל את תפקיד הסולן לרגל הופעה חגיגית במתנ"ס של בני עייש.
יוסל'ה, אשר קרוב מאוד להגשים את חלומו הגדול מבין שעליו לוותר על תפקיד זה וזאת בגלל אהבתו לחברו ללהקה, בניה, אשר חש פגוע מאד לאחר שתפקיד סולן הלהקה נלקח ממנו.
יוסל'ה כמו כל כוכב עולה יצטרך להתמודד עם מחיר התהילה גם אם הוא אינו מעוניין בה. הלחץ אשר מופעל ממשפחתו הענייה בעלת החלומות הגדולים, הרב הקפיטליסט והדורסני וקנאת ילדים שאין גדולה ממנה תוציא את יוסל'ה למסע אל עבר ערכי הדת. כל זאת במעטפת צבעונית, שירי פופ ברימיקסים מסורתים, מלחמות סביבונים ודמויות ססגוניות.

 

 

נער ממשפחה דתית ברובע היהודי גונב לאביו את הרכב ביום כיפור ויוצא למסע בעקבות נקיפות המצפון שלו.

 

 

לפני מותה במושב שכוח אל, נשבע חיים לאישתו כי יהיה המחיר אשר יהיה הוא ידאג לבנם, סמי, הזקוק להשגחה צמודה. אך מצבו של סמי ממשיך להתדרדר וחיים מרגיש שחייו נשמטים.

 

 

קדימה מערב הוא חווית ספארי סוריאליסטית, שרשרת מזון חברתית שעובדת כמו מנגנון משומן ומציגה בפני הצופים מראה שחורה לחברה המערבית המודרנית בה אנו חיים.
לכל שכבה תפקיד ומקום ברור משלה בשרשרת, סטייה אחת קטנה, והכל עלול להתפרק..

 

בתיה היא כוכבת עבר המרגישה סוף סוף שחייה עומדים להשתנות. אחרי שנים של תסכול מקצועי וקנאה בבעלה השחקן, הוצע לה תפקיד בסרט גרמני. אבל ביום של מבחן הבד קורה משהו המאלץ אותה להתמודד עם סדר עדיפויות של חייה.