סטודנטים

אלי הכבוי יחגוג בחצות יום-הולדת 49. הוא יושב ברכבו, אוכל ארוחת ערב של ג'אנק פוד ועולה לשידור בתוכנית שיחות לילה גנרית. לפתע צעירה מלהיטה את רוחו. הפעם הוא יחליט להעז.

 

 

בפלוגה צבאית, רחוקה מכל דמיון, הפז"מ הצבאי הוא זה שקובע! שכטר, חייל צעיר, מנסה בכל דרך להשיג את ה"ותיקות" המיוחלת. אך כשלוי, חברו למחלקה, זוכה בה לפניו. שכטר נכנס למירוץ מסוייט של שטיפת כלים, כדי להוכיח את זכאותו לתואר הנכסף.

ארבעים שנה אחרי שוויתר על אהבת חייו בחדר של מלון זיונים קטן, דניאל שפיגל חוזר לאותו חדר, בניסיון נואש לשנות את השלכות הבחירה שעשה אז. להפתעתו הוא מגלה שם את דני – בבואת עצמו הצעיר, שהתפצל ממנו באותו הלילה, ונשאר תקוע בחדר, חסר גשמיות ובלתי נראה לאחרים. העימות בין השניים גורם לשפיגל להתמודד עם כל מה שהוא הדחיק במהלך חייו ולמצוא תקווה לחיים מלאים.
זהו סרט על יחסים של אדם עם חלקים המודחקים שבתוכו, ועל פיוס עצמי, שאף פעם לא מאוחר מדי בשבילו.

 

קבוצת ילדים מלאי שמחת חיים חוגגים ביער לצלילי מנגינת האקורדיון הקיצבית של הגננת הישישה שלהם עד שלפתע מתרחש מותה באופן לא צפוי ומכאן מנסים חברות הילדם להבין את שקרה ולהתמודד עם המוות שלה בדרכם שלהם.
מתוך המוות של הגננת וכחלק מהתמודדותם של הילדים נולד מקצב חדש המסייע לילדים להתגבר על המוות.
סרט מחווה לימי ילדות, חוסר מודעות ,התפרעות וקבלת ההווה הקיים כמו שהוא.

זה הלילה האחרון של נועה ואור לפני שאור עוזבת לברלין. מחוץ להופעת פּאנק הגיעה משטרה, אור קופצת לעזרת חבר שהסתבך ושתיהן נעצרות. בתחנת המשטרה תאלץ נועה לקבל החלטה גורלית לגבי היחסים.

 

סרט אנימציה קצר המבוסס על חוויה אישית, עוסק בחשש מהאמהות רגע לפני הלידה.

 

אתמול היה יום חשוב. שרית החזירה הביתה את אברהם בעלה מאישפוז פסיכיאטרי. שרית בהריון מתקדם ומקווה שהם יוצאים לדרך חדשה. למחרת, אברהם נעלם יחד עם איילת, ביתם היחידה. שרית יוצאת לחפש אותם ברחובות ירושלים.

סוזי חוגגת יום הולדת 25 ולצערה עדיין בתולה וזה לא פלא שהלחץ גדול, מפני שהיא הבתולה האחרונה בעיירה. סוזי היא בחורה חולמנית, שובת לב אך מעט מוזרה, מתגוררת בעיירה הנידחת ״רמת חול״. לפרנסתה עובדת במפעל הטושים המקומי במחלקת מיון ופקקים.
למרות הניסיונות הרבים להיפטר מ"הקללה",כוחות מסתוריים שאופפים את סוזי מאז ומתמיד ממשיכים להפריע לה להגשים את המטרה, כשהיא מקפיאה את הגברים אחד אחד.
לאחר שפוגשת באופה החתיך שמרטיט את ליבה סוזי נחושה לנסות עוד פעם אחת, כמובן שהתוכניות משתבשות והיעד מתרחק עוד יותר כשזוג אחיות מוזרות, האחיות הקדושות מפתח תקווה, פנינת וברוריה, מתפרצות לחייה. סוכנות כישרונות קדושים שנחושות לשכנע את סוזי שהיא בתולה קדושה ועוצמתית שבעצמותיה זורמים כוחות גדולים המסוגלים לעבר עקרות ולהביא חיים לעולם, כוחות שישמרו ויתחזקו רק כל עוד תשמור על בתוליה.
האם תתנזר סוזי מאהבה ומין לטובת העולם?

הסרט מתאר יום על סט צילום מנקודת מבטה של מאיה, שחקנית צעירה אשר מתמודדת עם צילומיי סצינה אינטימית וחושפנית. יחסיה עם במאית הסרט, הצוות, השחקן, ובעיקר היחסים עם עצמה. במהלך הצילומים היא מרגישה נבגדת ע"י הבמאית והיא מוצאת עצמה קרועה ומבולבלת. הסיטואציה הלא פשוטה של חשיפת גופה מעוררת בה קונפליקטים פנימיים רבים לגביי הקווים האדומים שלה, הבעלות על הגוף שלה, והמקצוע שלה... במהלך הסרט היא נדחקת למקומות קיצוניים שלא חשבה שתגיע אליהם, מקומות אשר גורמים לה לפרוץ את גבולות עצמה. ומה שהתחיל כעוד יום צילום הופך ליום שמאיה לא תשכח לעולם.

 

מול היכל התרבות בבתים, ברחוב מבצע סיני 20 , שוכן בניין מסורג בטון. בתוך הבניין גרים אנשים. הם הזכאים של ״הדיור הציבורי״. הסרט עוקב אחר האנשים בבניין מיום שבת בחמש לפנות בוקר ועד הקונצרט האחרון בהיכל.