סטודנטים

עמיחי ואורנה , בעל ואישה, מתמודדים יום ביומו עם הזקנה, עם החיים שעוד נותרו ועם המוות ההולך וקרב .עמיחי, בן 85, קם כל בוקר בכבדות וגורר את עצמו אל הפסנתר, מתאמן בקביעות לקונצרט אליו כבר לא יגיע. אורנה אשתו, בת 70, מתרוצצת סביבו, עושה כל שביכולתה להחזיקו בחיים, ידיה הדואגות אוחזות בו, היא מפחדת להיפרד, עיניה פקוחות אליו.

לאחר שמצא סרטי 8 מ"מ משפחתיים בהם לא צפה מעולם, יוצא הבמאי עם מקרנה ועם סרטים אלו אל אחיו  כדי לצפות ולהיזכר. הסרט שואף להעביר את גלגלי הזיכרון שנשכחו, להבין את העבר המקוטע כדי להביט קדימה בהשלמה על מנת  למצוא את ביתו החדש ישן.

אחיו של הבמאי עזב את קהילת העבריים מדימונה לתל אביב בחיפוש אחר חיים חדשים, בעוד במאי הסרט נשאר מאחור ומפנטז על אותה צורת חיים

"דרכים" מספר את סיפורו של סמאעיל, ילד בן 13 שגדל בשכונת הסמים של לוד, המוצא באחד הלקוחות - חייל הלום קרב, את דרך המפלט שלו מהשכונה.

היוצרת עוקבת אחר עולם הפורנו הישראלי דרך סיפוריהן של שלוש שחקניות צעירות בעולם של גברים.

תמיר, סוכן נדל"ן בודד, מפתח יום יום באובססיביות את שרירי גופו. דרך המסע היומיומי של אימוני המשקולות בחדרי הכושר ועד לתחרויות "מר ישראל" והרמת משקולות, נשזרת לנגד עינינו דמותו של "לוזר" המפסיד כמעט בכל תחרות אפשרית אבל לא מוכן לוותר על החלום.

סיפורה של משפחה החיה בצל התאבדותו של האב בתא מעצר. מאז האובדן מנסים כל אחד מבני המשפחה למצוא עוגן להישען עליו

הסרט "פילים בשלג" הוא התבוננות אישית במספר עולים מבריה"מ שחיים ביישוב אלון שבות מזה 20 שנה.

יום לפני חתונתו, מגיע שי אל ביתה של תמר, חברתו לשעבר, למפגש סוער. היא משאירה לו היקי על הצוואר ומסבכת את המצב.