סטודנטים

חדווה, אם חד הורית ליוחאי, נער בן 17 חולה סרטן, מאמינה שמוכרחים להיות שמח. כל עוד זה תלוי בה, המחלה של יוחאי היא לא פחות משפעת חולפת. ננה, אימה של חדווה, שמאמינה שצריך לראות את המצב כמו שהוא ולהתמודד עם מה שיש, מכריחה את חדווה לפקוח את עיניה ולראשונה להתמודד עם המציאות.

שי חוזר הביתה לאחר התפרצות פסיכוטית. כרוניקה.

עתיד מעורפל, כדורים פורחים, מציאות שמקרקעת חלומות ובחורה שמרחפת לרגע פיוטי בין שמים לארץ.

בובת מריונטה עם חלומות גדולים על תהילה, מגלה שהדרך להגשים אותם לא כל כך פשוטה כשאתה בובה עם רגשות.

יום אחד, פלאפל שכונתי נעלם באופן מסתורי ואבסורד, ללא שום הסבר. אנדרה, איש נדל"ן צעיר ממוצא צרפתי, נתקל בשטח הריק במקרה ומסתקרן מאוד. לתדהמתו, הוא מגלה שהוא כנראה היחיד אשר זקוק לתשובה.

שאול, נביא אובדני, אשר סרה מימנו רוח הנבואה. ויהונתן צעיר המנסה להתגבר על התאבדות חברו, נפגשים בטרמפיאדה בעת ששאול מנסה לשדוד את יהונתן.

השוד לא צולח, אך שאול מתאהב ביהונתן ומחליט להצטרף אליו. במהלך הנסיעה המפוקפקת הם פוגשים בבחורה מסתורית ומיד הם מצרפים גם אותה לנסיעה וזאת מאחר ושאול חושד בה שאולי היא המשיח. יחד הם יוצאים למסע לנבכי ליבתם של צרכני אהבה כפייתיים ושבורים

הסרט מצייר את דיוקנו של בית הקברות בקיבוץ גבעת השלושה, חלקה חקלאית שהומרה בחלקות קבר. הוא מלווה את החיים הרוחשים בו לאורך מחזור של שנה אחת: מהיובש והדעיכה אל הלבלוב והפריחה. שם בין בין ההיות לאי היות, בין הנעדר הנוכח והנוכח הנעדר, חורים נפערים באדמה, שלטי "שמור" נטעים וכיסאות פלסטיק מיותמים מחכים ליושבים.

יום בחייה של אישה צעירה שחיה חיים של שתיקה ובדידות עם חברה הדג. השקט מופר כאשר דייר חדש נכנס לדירה מעבר לקיר, ולמרות הצלילים והרעש התמידיים הבוקעים מדירתו, ואולי בזכותם, היא מוצאת עצמה נמשכת לעולמו.

הסרט ממחיש את אלוהים ואת הדרכים השונות להאמין בו דרך דמיונם של ילדים בהסתמך על ראיונות אמיתיים עם ילדים מהמגזרים השונים. הסרט מנסה להחיות את דמותו של אלוהים הנבנת מתוך דמיונם של ילדים בדגש על ראיית העולם השונה שלהם והרקע החברתי השונה. הצלילה לעולם הדמיון באמצעות האנימציה מאפשרת לצופה להתחבר לקסם של האמונה והדימיון הראשוניים והתמימים, ויחד עם זאת מהווה מראה של החברה ונוגעת בשאלות פילוסופיות המטרידות את כולנו מאז ומעולם.

שני האחים לבית עדאקי, אהוד וזמיר, שניהם אנשים בשנות השבעים לחייהם, גרים בשני קצוות העולם, האחד בישראל והשני בארצות הברית.
שניהם נולדו וגדלו בארץ ישראל על ברכי אביהם, החזן התימני יחיאל עדאקי אשר היה אדם ידוע בארץ בתקופת המנדט כשדרן תרבות תימן ברדיו "קול ירושלים" בשנות ה-40' של המאה ה-20.
היריבות ביניהם התחילה עוד בינקותם כשהיו רבים על הבלי ילדים, והמשיכה עד לעצם היום הזה.
זמיר, האח הצעיר, שלא יכל לסבול את המצב ואת חוסר התמיכה המשפחתית לה הוא שאף עזב את הארץ.
אחד המשברים הגדולים ביניהם היה אחרי מות האב, המריבה על הירושה!