סטודנטים

שוק האיכרים בצרפת: קָצַב שמנמן מנסה, בליווי תוכי מחמד, לראות אם "יש לו סיכוי" עם קונָה בדוכן האטליז שלו.

שלתי (24) וציפי (25) זוג אידיאליסטים מגוש עציון עם שני ילדים, יוצאים להודו כדי להקים "בית יהודי" כמרכז דתי-חברתי לתרמילאים ישראלים. האידיאלים, מסתבר, באים על חשבון הזוגיות. קשיים פנימיים, מתחים וטינות הולכים ומצטברים ככדור שלג שמתגלגל עד מדרגות הרבנות.

אהוד עובר למושב בדרום עם כלבו, בתקווה להתחיל פרק חדש בחייו, אך ההתמודדות עם עברו לא מניחה לו להמשיך הלאה.

אדמונד ומרגלית, זוג בשנות ה-50 לחייהם, מנהלים מכבסה בירושלים. השתיקה ממלאת את הזמן. אדמונד כבר אינו מצליח לקיים יחסי מין באופן טבעי ועקב כך מוצא תחליף – הצצה בטלי, שמשחקת תפקיד חשוב בהחלמת התשוקה של השניים.

קריסטין, עובדת זרה מניגריה ונוצרייה אדוקה, מתגוררת בשכונת התקווה עם בנה דניאל. כשדניאל מתקרב לגיל 13 הוא מבקש מאמו טקס בר מצווה כהלכתו ואף לעלות לתורה.

חמש דמויות בארץ ישראל-פלשתין כל אחת ועולמה הנקשר בעצים. העץ משחק תפקיד מרכזי בחייהן של הדמויות - מקור פרנסה, תבנית נוף מולדת, טבע לשימור, מוצר צריכה וגם מטרד שיש להסיר. היחס שלנו לעצים, ומגוון המשמעויות שאנו מעניקים להם, מהווים מראה שבה משתקפת החברה האנושית עצמה.

לר' יעקב שרייבר, חסיד צעיר ומבריק, יש חיים מושלמים. הוא נבון, כריזמטי, נשוי לביתו של האדמו"ר ולהם שני בנים. בתאונת דרכים נוראית, כל זה נלקח ממנו. אשתו ובניו נהרגים. הוא יוצא ללא שריטה.
ללא יכולת להתמודד עם צערו, ר' יעקוב בורח מקהילתו, למרות ואף בגלל תמיכתם. הוא מבודד את עצמו במקום הכי רחוק בעולם - תל אביב. שם, נרדף על ידי חזיונות וקולות אימה הוא משוטט ברחובות. בלילה הוא מגלה עולם של פשעים ויופי, חמדנות ונדיבות, יאוש ואמונה. בעולם זה, המפגש עם דמויות הלילה והחזיונות מקרבים אותו להבנה על צערו.

ניסים אהרון לא זוכר מי זה ניסים אהרון.
לפני ארבע שנים פוטר ניסים ממקום עבודתו כטכנאי, כתוצאה מכך התעלף ומצא את עצמו בביה"ח.
כשהתעורר לא זכר דבר. ארבעים ושלוש שנות חייו נמחקו כלא היו. מבחינה אורגנית מוחו תקין, אבל ניסים לא זוכר את ילדיו או את אשתו.
ניסים אפילו לא זוכר מה זה אישה.
זהו סיפור יוצא דופן על אדם שהתעורר יום אחד ומצא את עצמו ללא עבודה, ללא זכרונות ולמעשה - ללא זהות.

עידו שונא לעבוד בפלאפל אקספרס אבל נשאר שם רק בגלל אחראית המשמרת שלו - הדס. הוא היה מתפטר ממזמן לו רק היה מצליח לאזור את האומץ ולספר לה איך הוא מרגיש כלפיה. האם ששי קשת, מנחה שעשועון טלוויזיה וותיק, ייתן לו השראה?

"שליטה מלאה" היא דרמת מתח פסיכולוגית על רפי, במאי בודד שמנסה לקחת שליטה על חייו ועל הסרט אותו הוא מביים. הוא מתאהב באליה, השחקנית הראשית בסרטו ומקנא בקשר שלה עם מייק שחקן המשנה. רפי מערבב בין מציאות ופנטזיה, חלומות וסצנות בסרטו ומתקשה להבדיל ביניהם. רפי נכנס למערבולת רגשית ומנסה להחזיר לעצמו את השליטה אך למעשה מאבד לחלוטין את האחיזה במציאות.