עלילתי

שרה העצובה היא נגנית הנבל בתזמורת הפילהרמונית של ירושלים. היא נשואה למנצח הכריזמטי של התזמורת ואין להם ילדים. כשהגר, נגנית קרן יער צעירה, מתקבלת לתזמורת, עולמה של שרה מתהפך ובין שתי הנשים נרקמת חברות עמוקה ושותפות גורלית. הגר נסחפת אל תוך עולמם של בני הזוג ויוצרת מערבולת שהופכת את סדרי עולמם ומשנה את חיי כולם.

"המועדון לספרות יפה של הגברת ינקלובה" הוא מועדון ספרותי סודי לנשים בלבד, שחרט על דגלו את שנאת הגברים ושהמוטו שלו הוא שאין אהבת אמת בעולם. בכל שבוע חברות המועדון מתחרות זו בזו על גביע "אשת השבוע" - מי הצליחה להביא לפגישת המועדון את הגבר האטרקטיבי ביותר. בסוף הפגישה שמתחילה כערב ספרותי, הופכים הגברים לקורבנותיהן.
כשסופי פוגשת ביוסף, מועמד מושלם לניצחון בתחרות המועדון, עולמה של סופי מתערער. כעת היא חייבת להחליט בין נאמנותה למועדון, שהוא כל חייה, לבין הסיכוי האחרון שלה לאהבת אמת.

לסודה וקפטן, יזמים קטנים עם דוחות חניה ענקיים, יש רעיון אבסורדי חדש – להמציא את מדינת "איי הורדוס" ולפתוח לה שגרירות כדי ליהנות מחניה פרטית במרכז העיר. אלא שהיוזמה זוכה להצלחה ענקית והשניים מסתחררים לתוך סיטואציה מטורפת בה רשויות המדינה והעירייה מזדרזות לאמץ ולחבק את השגרירות הדמיונית. רק הפקחית השכונתית הקשוחה והסקפטית ממשיכה לרדוף אותם ולסכן את מעמדם הדיפלומטי.

נחמן רוזומני הוא ״דרייבר״ חרדי שמתפרנס מהסעת שנוררים בין כתובות של נדבנים ידועי-שם. הדיל ברור: הוא מביא את האינפורמציה, השנורר מביא את סיפורו קורע הלב, ובסוף הלילה הם חולקים בפדיון. לאחר שאשתו נעלמה בפתאומיות, נאלץ נחמן להתמודד לבדו עם גידולה של חני, בתו בת התשע. מתוך השבר עולה דמותה של דאון-טאון בני-ברק, סואנת, יקרה ואבודה, שהאנשים בשוליה מחפשים רגע אחד של נחמה שיספיק בדיוק.

לראשונה על מסך הקולנוע, עומד יובל המבולבל לצאת להרפתקה סוחפת, מרגשת ובמיוחד מצחיקה בסרט קולנוע לכל המשפחה. בסרט המצחיק מגלם יובל את עצמו כשהוא יוצא להציל עולם קסום שבו חיים הדורפים המצחיקים הנמצאים בסכנה מפני מכשפת החול. יובל נענה לאתגר מבלי שהוא יודע שהדורפים פונים אליו כי הם חושבים שהוא לוחם גדול ולא יודעים שהוא בסך הכל יובל המבולבל....

"יובל - הסרט" הוא סרט הרפתקאות מצחיק לגילאי 2-7 המתרחש בעולם פנטסטי של גמדים, מכשפות, ענקים ועצים מדברים ובמרכזו דמותו המוכרת והאהובה של יובל המבולבל. יחד עם יובל שם טוב יופיעו עוד כוכבים וכוכבות ילדים ידועים שיגלמו את התפקידים השונים בסרט. הסרט מתוכנן להפקה וצילומים במאי 2017 עם יציאה לאקרנים בקיץ.

מני, סולן כריזמטי של להקת רוק מצליחה בעבר, הוא היום מנחם - חוזר בתשובה שחי חיים פשוטים עם ביתו, גאולה בת ה- 6. כשגאולה צריכה לעבור הליך רפואי חדשני ויקר, מנחם פונה אל חבריו ללהקה לשעבר בבקשה מפתיעה – לאחד את הלהקה לסיבוב הופעות אחרון וקצת אחר...
הבמה, המוזיקה והמפגש המחודש עם הקהל מצליחים לעורר במנחם זיכרונות נפלאים ותחושה עילאית אותה כבר הפסיק לשכוח מזמן, אולם החיבור המחודש עם חברי הלהקה ועם העולם שהשאיר מאחור גם פותחים מחדש את משקעי העבר, פצעים שלעולם לא התאחו באמת, איתם מנחם יאלץ להתמודד כדי למצוא באמת גאולה...

הזוגיות של גילי ויערה נקלעת למשבר על רקע החלטתם לעזוב את העיר ולבנות בית ביישוב קהילתי בגליל. בעוד בית חלומותיהם נבנה ומתגשם במציאות, כך הרעיון של ביתם המשותף של גילי ויערה הולך ומתערער, והיסודות של הזוגיות שלהם הולכים ונסדקים.

 

יואל נשוי לאווה. יש להם בת אחת ובית יפה ושליו, מול שדה זהוב. יואל הוא צבר חזק ושקט. כשהכירו, אווה הייתה פליטה צעירה, תלושה ופגיעה. יואל התאהב באווה ופרש עליה חסותו. בעיניו תמיד תהיה מסתורית ובלתי מושגת. יואל לא מבין ולא מעז לשאול איך שרדה את השואה. אהבה גדולה, אך גם סוד גדול.

כשחלתה אווה, מחליט יואל לפרוש מעסקיו ולהקדיש זמן לטיפול בה. תוך כדי סידור מחסן ביתם מוצא יואל מסמך המעיד שבבעלותו דירה שעל קיומה לא ידע. מודע לפרטיותה של אווה מחליט יואל לבדוק את הנושא בדיסקרטיות. בדיקתו תשנה את חייהם לתמיד.

בהשראת האגדות ח.נ.ביאליק, משולש אהבה תנ"כי נפרש בין המלך שלמה הצעיר, מלכת שבא והנסיכה הערבייה נעמה. השלושה מאחדים כוחות כדי להתגבר על השד הנורא אשמדאי, לעצור את ניסיון ההשתלטות שלו על ירושלים ולסכל את מזימתו למשול בעולם.

חיים-אהרון הינו בחור ישיבה חסידי ממאה שערים שבירושלים.
הוא הבכור והאהוב במשפחתו. החרוץ ומעורר הקנאה בקהילתו.
ערב אחד, חיים-אהרון מתמוטט ומאבד את הכרתו. פרמדיקים מגיעים ומנסים להחיותו אך ללא הועיל, הם מכריזים על מותו. אביו לא מוותר ומחייה את בנו. כעבור זמן מה, ולהפתעת הנוכחים, חיים-אהרון חוזר לחיים.
חיים-אהרון לא כשהיה, פתאום תשוקתו לחיים חזקה ממנו. למרות נסיונותיו לחזור לתלם הלימוד והדבקות, סקרנותו לחיים מפוגגת את ריכוזו. חיים-אהרון מבין שהוא עומד בפני ניסיון שמעמיד אותו האל.
האב רואה את השינוי בבנו ומנסה להיות סלחן כלפיו. האבא מתחיל לפחד ממעשה ההחייאה שעשה בבנו, אולי בכך הוא הפר את רצון הבורא.