עלילתי

זאב אבוטבול, עבריין מרוקאי מתוחכם שבשל תהפוכות גורל שהולכות ונחשפות במהלך הסרט, ישב מספר שנים בכלא הרוסי, חוזר לישראל. הימים השתנו, המאפיה הרוסית בעלייה ואבוטבול הוא בדיוק האיש להחזיר למאפיה המרוקאית את תהילתה. על מנת לחסל את הבוס הרוסי השמור של המאפיה מגייס ומפתה אבוטבול את קטיה, נערה בת 17, על מנת שתבצע את ההתנקשות. בין השניים הולכת ונרקמת מערכת יחסים מורכבת שהיא מצד אחד עיבוד מודרני של אגדת "כיפה אדומה" ומהצד השני דיון מורכב בביטוי "כיפה אדומה" שמשמעו בעולם הפשע הישראלי - חיסול מפתיע שמבוצע על ידי אדם הקרוב אלייך.‬

דרמה מצחיקה ומחממת לב על קבוצת נשים שיוצאות למאבק לאחד מחדש את קהילתן ולשמר את המסורת שלהן אל מול רב כריזמטי שנכנס לחייהם וסוחף אחריו את הגברים.

העלילה מספרת על בחור שבילדותו, אביו השביע אותו להיות "ילד טוב ירושלים" ואז נהרג במלחמה. הבחור עמד במשימה מילדות ועד היום, כשבושר לו שחלה בסרטן סופני ומרוב סערת הרוחות שחלה עליו – דרס רווקה פרועה  שחיה את הרגע, אומרת מה שבא לה ויש לה פיוז קצר. אירוע הדריסה מחבר בין השניים, והיא הופכת למדריכה שלו לצאת מתלם הילד הטוב, וליהנות מהזמן הקצר שנשאר לו לחיות

קומדיה על שלושה חברי להקה צבאית הנשכחים בלבנון ערב נסיגת צה״ל מרצועת הביטחון והמסע שלהם בחזרה הביתה, מסע שבמהלכו הם מגלים שהופעתם שימשה כהסחה להברחת סמים גדולה בחסות הנסיגה.

"החטאים" מתרחש במהלך שנת 1977 ומספר על שתי אחיות שאפתניות ותחרותיות: האחת (נלי תגר), עיתונאית חושפת שערוריות, המנהלת אורח חיים שערורייתי בעצמה ונשואה לעורך שבועון פרובוקטיבי, והשנייה (ג'וי ריגר), מוסיקאית מחוננת ועצורה, אשר מנסה לעשות דרכה בעולם הגברי והתחרותי של המוסיקה הקלאסית. בצל המהפך הפוליטי הגדול המתרחש באותה שנה, עוברות האחיות מהפך משלהן שמוביל לרצף אירועים בלתי צפויים בחייהן.

"האוצר מעבר לנהר" הוא סרט הרפתקאות, קומי ומוזיקלי לילדים בבימויו של קובי מחט העוסק בחבורת ילדים שיוצאת בעקבות מפת אוצר למחנה קיץ כדי להציל את הספרייה האהובה עליהם שעומדת להיהרס. הסרט יצא ביולי 2016.
את האוצר מנסה להשיג גם פקיד העירייה הנכלולי ברונו, שמעדיף לשטח את הספרייה ולהקים על חורבותיה חניון.
בדרכה תעבור החבורה הרפתקאות שידרשו מהם לגלות תושייה, אומץ לב, דמיון ויגלו ששיתוף פעולה הוא המפתח להצלחה.

שרה ורייצ'ל, סטודנטיות אמריקאיות, טסות לחופשה של ים ומסיבות בתל אביב. במטוס הן פוגשות צעיר מסתורי המשכנע אותן להצטרף אליו לעיר העתיקה בירושלים. החבורה מגיעה להוסטל צבעוני בעיר העתיקה ושם הם מתוודעים לעומאר, צעיר מוסלמי אשר לוקח אותם לסיורים ולמסיבות פרועות. התקופה היא תקופת הימים הנוראיים ודברים מוזרים מתחילים להתרחש סביבם: קברים נמצאים פתוחים, דמויות מסתוריות פושטות על הסמטאות ואנשים נרצחים ברחבי העיר. בערב יום הכיפורים מטוסי קרב חגים מעל העיר וישנם פיצוצים מסתוריים. אזעקות עולות ויורדות נשמעות ברחבי העיר והחבורה פותחת במנוסה כדי לברוח מהעיר העתיקה אבל מגלים לחרדתם שהצבא יושב על חומות העיר העתיקה והטיל עוצר. אז גם הצעירים מגלים לחרדתם שביום הכיפורים הזה לא השמיים נפתחו אלא האדמה ושלל יצורים מחרידים מסתובבים בעיר ורוצחים את כל מי שנקרה בדרכם. החבורה מוצאת את עצמה במלחמת הישרדות מורטת עצבים מול מה שנראה כמו מתקפת יצורים מתים-חיים. האם הם ישרדו את הלילה?

סיפור אהבתם של זמרת צעירה ואמן היפ הופ שמנסים לפלס את דרכם המשותפת בגטו של לוד. הם מנסים לתמרן בין הדיכוי הישראלי מצד אחד ובין השמרנות של החברה הערבית מהצד השני.

אחרי מלחמות בלתי פוסקות בכוחות הרוע, יונתן עייף מלהיות המיועד ומקבל הצעה חד פעמית לעבור לעולם שכולו כיף, בילויים, קניות ומשחקים, עולם שבו כל אחד חופשי לעשות רק מה שהוא רוצה. אבל כשהוא מגיע לשם לא ברור האם הוא הגיע לגן עדן או גיהנום. דני וחבורת גאליס יצאו להצילו, האם הם ייכנעו לפיתוי או יצליחו לחזור הביתה?

צמד קציני משטרה חיפאיים, קובי עמר (רועי אסף) ויהודה נוימן (דביר בנדק) הבכיר ממנו, עובדים יחד שנים, אך נמצאים כעת בפרשת דרכים מכרעת ביחסי החברות העמוקים ביניהם ובין משפחותיהם, כאשר האחד נדרש לפעול כנגד חברו.
אך בדיוק בנקודה זו יטלטל אותם קונפליקט גדול בהרבה. ושניהם, הקצין הצעיר ומפקדו הנערץ, יסחפו אל תוך סחרחורת מהירה של אירועים. אל לילה דחוס מהיר ואינטנסיבי, בו ייאלצו לשמור על מחבל המאושפז בבית החולים בעיר, מאוימים על ידי ההמון הזועם וכמו דמויות אחרות בסרט יעמיד הלילה הזה במבחן נוקב את ערכיהם המוסריים והמקצועיים של קובי ונוימן, ולא פחות מכך את החברות האמיצה ורבת-השנים ביניהם.