עלילתי
תומר בן ה-17 עובר עם אימו ליישוב קטן בקצה המדבר.
זה קורה בדיוק חודש לפני אליפות המדינה לנוער ברכיבת אופנועי שטח, בה נמרוד השחצן – זכר האלפא של היישוב – אמור לזכות.
ההגעה של תומר משנה את כללי המשחק אפילו בלי להתכוון. מה שמתחיל בהתנכלויות כלפיו מצד נמרוד וחבורתו תוך מאבק על לבה של עמליה היפה, הופך לדרמה בסל״ד (סיבובים לדקה) גבוה כשתומר פוגש את אלברט – אופנוען מזדקן ומסתורי שמתבודד בביתו ומנותק מהסביבה כבר 30 שנה.
מפגש מקרי ביניהם הופך לחברות אמיצה, במהלכה תומר מקלף מאלברט את סודות העבר, ואילו אלברט הופך למאסטר שמלמד את תלמידו הצעיר לרכוב על אופנוע ומכין אותו לקרב של חייו על המסלול מול נמרוד.

״פול גז״ – דרמת התבגרות המשלבת הומור, רומנטיקה ואקשן חסר מעצורים, עם פסקול מקפיץ שכולו צרחות מנוע.
1989, מלחמת האזרחים באתיופיה בעיצומה. מינה חיה עם סבתה ואחיה פצוע המלחמה  בפאתי העיר אדיס אבבה. רגעים של שקט היא מוצאת ליד עץ התאנה המבודד, שם היא מבלה את זמנה עם חבר ילדותה אלי, המסתתר מפני משאיות  צבאיות החוטפות נערים וגברים צעירים מרחובות העיר בימים המכונים "ימי איסוף. בעוד המלחמה הולכת וסוגרת על האזרחים, משפחתה היהודית של מינה טווה תכנית עלייה הרחק מהמלחמה אל ארץ ישראל, אך מינה שלא מוכנה לעזוב את אלי מאחור, טווה תכניות משלה כדי להבטיח את הצטרפותו למסע.
ביום אחד חרב עולמה של מרב כשבעלה פרופסור עודד גולדן, מואשם על ידי נועה דוקטורנטית שעבדה אצלו, בכפייה מינית.
כאן מתחיל חשבון נפש של מרב מול בעלה בתחנת המשטרה.
הפרשה נחשפת בתקשורת והשיימינג ברשתות החברתיות מכה בהם. בנם הקטן נחשף לידיעה ודורש מהוריו הסברים.
במקביל מתמודדת נועה מול אמה שמנסה לשכנע אותה לבטל את התלונה מחמת הבושה.
מרב מתמרנת בין הזעם שיש לה כלפי עודד אותו היא מאשימה באטימות כלפיה כל חייהם, לבין הצורך להגן על משפחתה.
היא פונה לנועה בניסיון לברר מה באמת היה, ומקבלת החלטה כיצד להמשיך את חייה.
גיורא (יפתח קליין) הוא אב קשה וקפדן לאריאלה (שירה האס), שנענשת על כל יציאה מהקווים ולא מכירה חיים אחרים. יום אחד מובילה טעות שלה לאסון, אבל הפעם גיורא מסרב להעניש אותה. אריאלה נדחפת לחפש לעצמה את העונש האולטימטיבי, שיקל על תחושת האשמה וישיב את היציבות לחייה ובדרכה מגלה גם את האירוע מעברו של אביה שהפך אותו לחסר מנוחה. האם יצליחו האב וביתו לסלוח לעצמם ולהניח למשקעים מהעבר?
"מילים נרדפות" הוא סיפורו של יואב, צעיר ישראלי, אשר נוחת בפריז בתקווה שצרפת והצרפתית יגאלו אותו מהשיגעון הישראלי.
על פי האמונה הדתית היהודית,10 הימים שבין ראש השנה ליום כיפור נקראים עשרת ימי תשובה,או במילים יותר דרמטיות הימים הנוראיים. על פי האמונה בימים האלה מבקשים סליחה ומחילה מאלוהים ומכל אדם שפגענו בו,אם נסלח וניסלח נירשם בטוב.
הימים הם עשרת ימי תשובה, המקום הוא עיירה בדרום שנמצאת במצב תמידי של כוננות על ואזעקות מירי מרגמות מעזה. במרכז העלילה שאול וניסן,שני חברים שארוע לפני 3 שנים הפריד בינהם. הארוע היה שוד שהשתבש,בעקבות כך שאול נכנס לכלא וניסן נמלט לחו"ל.ביום שחרורו של שאול מופיע ניסן כדתי חוזר בתשובה, מבקש בחרדת קדש את הסליחה ממנו..שאול לעומת זאת רוצה לקבל את מחילת אשתו וביתו ולהחזיר לעצמו את משפחתו הפגועה.
שאיפתם המשותפת לקבלת הסליחה המיוחלת מוציאה את שניהם להרפתקאה מטלטלת.
הימים ימי מלחמה. לאחר שנה של נתק ממשפחתו חוזר יואב לקיבוץ ילדותו שעל גבול לבנון הבוער כדי לקבור את אביו, שנפטר שנה קודם לכן ותרם את גופתו למדע. כאשר אחיו הצעיר, חייל בסדיר שאמור להתגייס לחזית הלבנונית, מגלה סימני חרדה מדאיגים, איתי, האח הבכור והמיליטנטי, פותח בסדרת חינוך ברוח שיטותיו האלימות של האב המנוח. הקיבוץ הנטוש הופך למגרש המשחקים של השלושה, אך אירוע טראגי מוציא את העניינים משליטה.
מורה מתל אביב מתחיל ללמד קולנוע בתיכון בשדרות ומקבל מתלמידיו שיעור לחיים. העיר שדרות, שיגרת הקסאמים היא שגרה אבסורדית והתושבים משלמים יום יום את המחיר. יגאל, עוזב את תל אביב ועובר לשדרות כדי ללמד קולנוע בתיכון "גוטווירט". כשטיל פוגע באביו של אחד התלמידים, יגאל משכנע אותו לקחת מצלמה ולתעד את אביו בבית החולים, תלמידים נוספים מתחילים לתעד את חייהם וסביבתם הקרובה. הסיפורים המצולמים והחשופים הללו גורמים למנהלת עמליה לאסור על יגאל להמשיך וליצור אותם. יגאל נקרע בין מחוייבותו לתלמידיו לבין התנגדות ההנהלה לדרך הלימוד שלו, המציגה את חיי התושבים בזווית לא מחמיאה.
להקת "המחשמלים" הגיחה בשנת 1984 עם להיט שאף אחד לא זוכר. מאז היא מתברברת בדרך לכבוש את העולם. 30 שנה אחרי, הלהקה מקרטעת בין חלטורות לוועדי עובדים ובתי אבות. הסולן, מיקי תבל, עדיין בטוח שהוא כוכב. הוא מנהל אורח חיים של רוקר בן 20, חי מהיד לפה וחולם 'לעשות את זה' באמריקה. מיקי לא מפסיק לפשל ולאכזב את חברי הלהקה, את אשתו בנפרד ואת בתו החיילת. אבל בדיוק כשלכולם נמאס ממנו לגמרי, מגיעה הזדמנות מפתיעה וחד פעמית, שיכולה להעניק ל״מחשמלים״ את הקמבק המיוחל ולהחזיר אותם לתודעה בגדול.
סוכן מוסד ישראלי מתחרה בסוכנת CIA אמריקאית על הצלת העולם מארגון טרור. כשמיליונר אמריקני נחטף בירושלים, מחליט ה-CIA שלא לסמוך עוד על ישראל ושולח סוכנת משלו. היחסים בינה לסוכן המוסד מקבילים ליחסי ישראל–ארצות הברית; היא מגיעה עם תקציב ופועלת לפי הספר, והוא מחפש קיצורי דרך ולוקח את כל הקרדיט לעצמו. אם ייכשלו במשימה, לא יוכל ראש המוסד להדליק משואה ביום העצמאות בשידור חי בטלוויזיה, דבר שאסור שיקרה.
עמוד 1 מתוך 19