חדשות



FILMS FROM ISRAEL

הביתן הישראלי הווירטואלי בפסטיבלי הקולנוע בעולם


פרוייקט הקולנוע הישראלי של קרן רבינוביץ וקרן הקולנוע הישראלי שמחים לבשר לכם על הקמת אתר האינטרנט www.filmsfromisrael.com הביתן הישראלי הווירטואלי בפסטיבלי הסרטים הבינלאומיים החשובים והגדולים בעולם. אתר זה הוא פרי שיתוף פעולה בין קרן הקולנוע הישראלי, וקרן רבינוביץ לאמנויות למען תעשיית הקולנוע הישראלי.

מטרת האתר היא לחשוף לציבור הבינלאומי את הסרטים הישראלים שנבחרו להשתתף בקטגוריות המרכזיות בפסטיבלים בינלאומיים חשובים, לקדם את שיווקם ואת הפצתם של סרטים אלו, ולקדם ולשווק באופן מערכתי את הקולנוע הישראלי בכללותו.
במיוחד בזמן משבר הקורונה הבינלאומי – בין אם הפסטיבל מתקיים בפועל או רק באופן וירטואלי, בין אם יש לישראל ביתן בפסטיבל או לא, בין אם נוכל לנסוע לפסטיבל או לא - לסרטים הישראליים המשתתפים בפסטיבלים הבינלאומיים המרכזיים יהיה מעתה ביתן וירטואלי, פתוח לעולם, המאפשר להיחשף לחברות המכירות הבינלאומיות, למפיצים הבינלאומיים ולציבור הבינלאומי. יחד עם זאת, האתר אינו מיועד רק לזמן משבר הקורונה, וימשיך להוות פלטפורמה חשובה לשיווק הקולנוע הישראלי גם לאחר סיומו של המשבר. 

האתר יציג את הסרטים המשתתפים בקטגוריות המרכזיות בפסטיבלי A-LIST ופעילויות נוספות הקשורות לקולנוע ישראלי בכללותו שיתקיימו בפסטיבלים אלו, ויתעדכן לאורך השנה לפי פסטיבל ה-A-LIST הפעיל הרלוונטי באותה העת. לתשומת ליבכם, האתר לא מיועד להיות פלטפורמה שיווקית כללית המיועדת להצגת כל סרט ישראלי שהוא, אלא יציג רק את הסרטים הבולטים שהתקבלו לקטגוריות המרכזיות בפסטיבלי A-LIST בינלאומיים. יוצרי סרט עלילתי או דוקומנטארי ארוך שהתקבל לפסטיבל בינלאומי מסוג A LIST FESTIVAL (עפ"י הקריטריונים של ארגון FIAPF) מוזמנים ליידע אותנו בדבר השתתפות סרטו, ואנו נשמח להעלות אותו לאתר, שם יזכה לחשיפה בולטת בזמן הפסטיבל עצמו, ולהמשך נוכחות בארכיון האתר גם לאחר סיום הפסטיבל.
אתם מוזמנים לבקר באתר: www.filmsfromisrael.com
את ההודעות על הקבלה לפסטיבל והחומרים/אינפורמציות ניתן להעביר ל:


אסנת בוקופצר - [email protected]  

אורלי ברוק - [email protected]

נתראה בשמחות!