חדשות

ביתן ישראל ב-AFM – שוק הקולנוע הבינלאומי בלוס אנג'לס


אנו גאים להודיעכם כי גם השנה יפעל הביתן הישראלי בשוק הסרטים הבינלאומי החשוב בלוס אנג'לס, ה-AFM, המתקיים השנה בין התאריכים 31/10 - 7/11, הבאים עלינו לטובה. הפעלת הביתן היא שיתוף פעולה בין קרן רבינוביץ – פרוייקט קולנוע לבין הקרן לעידוד הסרט הישראלי מיסודה של התאחדות ענף הקולנוע בישראל.

הביתן הישראלי ב-AFM, נועד לשמש בית חם לכל היוצרים והיוצרות הישראליים בתחום הקולנוע, בכל המדיות ובכל תחומי העיסוק, כולל קרנות, מפיקים, מפיצים וכו׳. כל יוצר או יוצרת ישראליים שיהיו נוכחים בשוק וירצו בכך מוזמנים להיעזר במתקני הביתן לקיום פגישות אישיות, וכן מוזמנים להיעזר בביתן להצגת חומר שיווקי.
כל פרסום שלכם/מטעמכם (פליירים, DVD וכיו"ב), יתקבל בברכה ולאחר תיאום מראש בלבד - ויכלל ב-SHOW REEL שמכינים לטובת הפסטיבל, אנא תאמו את הכנסת החומר ו/או צירופו כאמור, דרך מנהלת ההפקות של קרן רבינוביץ לאמנויות.

גם השנה אנו ממשיכים במתן שירות נוסף, זו השנה השנייה, במסגרת הביתן הישראלי, והוא האפשרות ליצור קשר מראש, במידה ואינכם מתכוונים להגיע לשוק, ויש לכם פגישה בנוגע לסרט שהפקתם ו/או אשר בכוונתכם להפיק ו/או להפיץ וברצונכם כי אחד ממנהלי הביתן יקיימו את הפגישה בביתן הישראלי. שירות זה יינתן על פי תיאום שלכם מראש, עם הגורם שיבוא לפגישה ועם מנהלי הביתן, על מנת להעביר נתונים בדבר הסרט ו/או הפקתו ו/או הפצתו וכיו"ב, ללא כל עלות כמובן.
בתודה מראש על שיתוף הפעולה ובהצלחה לכולנו,

יואב אברמוביץ, עו"ד שאול שרצר
מנהלי הביתן